härdärhitditväntastanna,


gårdagen var nice faktiskt, satt och myste ute på Fias altan hela natten och drack allt från vin till öl och gin från en vattenpistol. Man gör tydligen så i Ayia Napa.

Idag mådde jag däremot inget vidare men jag tackar de högre makterna för att jag fick vara ledig idag, det hade liksom inte gått annars.

Den senaste tiden har det varit mycket om vad fan jag ska hitta på med mitt liv, det känns som att alla runt omkring vet exakt vad de vill, har känt mig lite lost i en djungel av jobba hårt och samtidigt försöka ha ett socialt liv och mina prioriteringar har verkligen inte varit okej, inte för fem öre.
måste börja prioritera mitt liv och hur jag mår först. jag har kommit tillbaka till att nicka, säga ja och bara tvingas gilla sitsen jag hamnar i.

men allting blir väl bättre? det vet jag ju. allting löser sig tillslut. det gör det alltid.

Jag har bara varit i en liten svacka, är så trött på folk, mest från jobbet faktiskt. Personer jag har gillat från dag ett vill jag inte ha att göra med för fem öre längre.

Men jag tror det kommer bli bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0