?


en dålig vana jag fått medans mina föräldrar har varit bortresta är att sitta vid mitt fönster och röka och lyssna på musik om kvällarna, gärna med något gott att dricka till.
Inte bra alls, tror inte att de uppskattas nämligen.

kvällen har spenderats med Kristina och massa film, bla Hata Göteborg.
Jag kommer ihåg, för kanske exakt ett år sen när Anna och Daniel var här och såg den.. "Jag gillantää maiijs"
De brottade ner mig, allt var fint. Livet kändes så otroligt lätt, jag hade mål, kunde skilja på vardag och helg och hade mitt liv planerat.

Inte samma sak idag, jag har ingen aning om vilken dag det är, mitt liv känns som en ända stor röra och jag känner mig otroligt förvirrad.
Det är inte som det var förut.

Imorgon blir en mycket bättre dag, det vet jag. Ska klippa mig kl. 9. Bara det är ju himla kul. Så snart slipper jag se ut som tagen ur lejonkungen. har haft ett riktigt bad hair year om man nu kan kalla det så.

Sen sola igen, nu har jag fått riktigt fin färg. så ska nog bränna mig lite till så att jag blir ännu mörkare.
Kanske blir neger snart, fast då lär jag väl bli ännu mer förvirrad.



Kommentarer
Postat av: Nina

Svarar här. :)

Nä, var inte. Satt och åt middag när dom sprang. ;p

2008-07-04 @ 11:04:04
URL: http://knasemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0