Jag är Efrahim Babatheri

Ah, förihelvete smp flickor, tänk på er karma. jag har så dålig karma just nu och det händer bara skit ska ni veta. hela tiden. dagarna i ända.

Eftersom jag inte längre har någon identitet..den är just nu spärrad tills vidare så har jag kallat mig själv för Efrahim Babatheri...så står det iaf på min nya penna som jag hittade.
"Efrahim Babatheri, Taxichaufför 070..."

Så tillsvidare, tills jag är jag igen så är jag...denne man. typ.

flera tecken:
ETT.
Allt jag äger är borta. poff. jag äger inget längre.
TVÅ.
För att försöka göra mig glad igen efter allt jag förlorade så fick jag först en ny dator, sen fick jag ett tvspel..det där Wii eller va fan det heter. Jag menar, om jag vill bli uppmuntrad så kanske jag behöver en kram eller någon att prata med inte en massa tekniska grejer? Jag har blivit mutat hela min uppväxt, visst det var förjävla roligt spel men jag kanske behöver något annat?
TRE.
När jag som mest av allt behövde den största möjliga ölen, så förlorar jag min identitet.
Om jag skulle dö nu så skulle ingen veta att det var just jag som dog. inget smart drag där va.

Häähä, det ända roliga på hela denna dag var den äckligt pinsamma tystnaden på jobbet. hela tre timmar led jag mig igenom denna begravningsstämning, hade ingen aning om vad jag skulle säga till mänskan vilket är rätt otroligt eftersom vi säkert har preeetty much to talk about, men som ingen av oss egentligen har lust att föra på tal. så jag antar att det är därför ingen av oss öppnar käften så fort vi vistas i samma rum. Från det ena till att inte ens prata med varandra överhuvudtaget. Men det kan ju vara rätt kul det med.

men vad vet jag, du kanske läser det här. hej hej. då kan vi ju börja chata.
nejee.


Imorgon ska jag köpa mig ett nytt liv, dvs allt, smink, kläder, skor, busskort, väskor..ALLT. jag ska spela på mitt nya tvspel och bara försöka njuta av att jag inte kan göra ett skit. Jag är ledig hela helgen och jag kan inte röra mig ur fläcken. nu låter det soma tt jag har blivit helt jävla handikappad men så är icke fallet.

tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0