pull the trigger, jump of a cliff


det är sjukt vad lite musik kan göra för humöret. Jag har varit asförbannad hela dagen och det ända jag behövde göra för att bli glad var att lyssna på musik, ett par melodier och fina texter sen blev jag som en ny människa igen.

det finns ett par låtar som ligger varmt om hjärtat, ett par som har varit med längelänge, som ger fina tillbakablickar och ett par som jag precis fastnat vid.

TEX 

Håkan, har alltid funnits där..funkar verkligen när som helst. Vissa säger att hans musik är deprimerande men jag blir helt tvärtemot, får sån energi och blir lycklig på en minut. har denna som veckar klocka och den är ju hur fin som helst?
 

Höst i Barca, Förfest hos oss, psyko. Jag blir så glad av att höra den här låten.
 

Den här är egentligen jättegammal, det var på den tiden jag var tillsammans med Adde, men sen kom den tillbaka och nu påminner den mig bara om BABA, öl, galen dans och män i rutiga skjortor.
 

ALLTID, i alla situationer får dessa mig att le mitt största leende,
Amy påmminer mig om kvällen hos pato o jaz med alldeles för mycket whiskey o rom i kroppen då vi hade allsång till den här. 
The Killers ÄR sista tiden vi hade, en cigg i käften, en öl i handen och ett feting leende på läpparna. Det kunde aldrig bli bättre. Vilka minnen. Saknar er alla så mycket.  Malin och Dea..ahhh. dör snart. måste få träffa er!


The sounds. Har också varit med ett tag, sen 8-9an kanske? Först lyssnade jag på dem i smyg för det var ju inte alls coolt att lyssna på "rock"..men sen orkade jag inte bry mig riktigt. svag jävel asså. haha.


Åh, det finns så mycket musik som jag bara älskar. som får hela kroppen att pirra, nästan skaka av glädje. Och det är inte mycket nuförtiden som har den effekten på mig. Det är inte mycket som gör mig lycklig..det är dem där små sakerna som inga andra tänker på. Men som jag grubblar och drömmer vidare om i evigheter.

Det är så skönt att jag är påväg att lämna det mesta i mitt förflutna bakom mig..IGEN .och börja se framåt IGEN..

jag är bra på att glömma bort det.
men nu är jag back on track.

Hejdå allt/alla ni som inte tillhör min framtid.

We are history


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0