kåtaste stället i sthlm


åh denna dag alltså. denna dag. tur att min mamma verkar känna mig bra nog för att veta vad jag ville ha när jag kom hem från jobbet. vinet slank ner farligt fort men det känns mycket bättre nu. jag har inte lust att varken falla ihop och gråta hejdlöst eller dö en plågsam död så..ja det känns okej,..Nu.

Annars så har jag drömt om babamanagern hela dagen. vackrare får man leta efter. han skulle spela nån gång i augusti igen..så vi lär ju hänga där HEELA augusti..och på berns ikväll men dit lär vi väl inte gå..
man vill ju inte verka efterhängsen liksom.

Jag säger bara en sak..om man vill ligga så ska man ju gå till Baba..
speciellt i onsdags..alla var verkligen kåta som as. Hade sängkammarblickar jag aldrig sett förut och gick runt som brunstiga hästar som om det vore någon jävla köttmarknad liksom. Jag tror att säkert 90% av alla som var där fick ligga lite. HÄHÄÄÄ
vid hela väggen längst bort stod säkert 5-6 par och grovhånglade upp varandra.på rad. Det är ju trevligt.

Efter tio minuter fick jag den sämsta men kanske den ärligaste uppraggningsförsöket på länge.."men det är ju så tråkigt att gå hem själv sen.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0