törstiga flickor..


Alla på jobbet har senaste veckan gått runt och nynnat på "bag in da boox, its a bag in a box..nana annana, b boxxxxx...bag in a box..." och jag har typ tänkt, vilka svaga jävlar som sjunger om vin och har försökt knäcka dem och har typ nynnat,, "vodka, åh vodka" liksom.. men så berättade Linda för mig om den här låten..ja....

JA, jag lever ett isolerat liv och förstår ingenting. haha.




ne men den var ju rätt fin, ska lyssna mycket på den.
nu lär ju jag med gå runt och sjunga om vin hela dagarna..och så lär ju jag vara tvungen att ha "seriösa" samtal med Jan om min sk. "alkholism"..

han hänger inte ritkigt med..men det kanske blir så när man börjar bli gammal.

stackarn. tycker faktistk lite synd om honom. han ska ha "värsta festen" nästa helg för att han är ensam hemma...puff då. frugan och ungen är liksom bortresta..

moha.
ne, öl ska de vara!

ÖÖÖL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0