sex,drugs&rock n´roll..


hittade det här längst ner i en låda full med barcaminnen:

Allright, fotbollsskjortan sitter på en krok på en äggskalsvit vägg. Det finns en gardin som hänger utanför vårt drickrum. Dom kallar det för balkong, där solen lyser, värmer, jobbar mellan 12 och 18.Tänk om jag hade en sån. Balkong asså. Vi sitter skönt i soffa och fåtölj, musik och röd öl, cigg och skratt. Det blir inte bättre än såhär. Tror jag, kanske, Vi pratar om Monica.

Björn kan laga god mat och är jättesöt.Linn är ännu sötare och är sömnig. Jennifer är en fin tjej, en kissnödig tjej. inte nu längre, nu är hon på bra humör, vi tycker om jennifer. Linus är full och röksugen. Linus och björn ska sola men vill inte ligga bredvid monica. gulliga.

Det här satt dem och skrev till oss, klockan var väl 9 på morgonen efter nasty monday. Fan vad jag mådde bra.

Prat om att flytta ner igen, att åka dit på iaf en liten semester börjar cirkulera. och skulle jag göra vad mitt hjärta skriker om så hade jag suttit på Arlanda redan och väntat på nästa flyg ner. Men det är inte lika lätt som det var förra gången. att bara lämna allt och alla. IGEN.

Även fast jag vill så mycket att jag snart spricker.

Tänk er ett liv utan problem, en kväll var vårt största problem om vi skulle köpa öl på burk eller på flaska liksom.
Det var förjävla jobbigt kommer jag ihåg.

Vissa dagar, som idag blir jag så arg på mig själv. För att jag gav upp och flyttade hem igen. Läser och ser tillbaka. visst är det jobbigt att leva så som vi gjorde, bara supa dagarna i ända men fan va kul vi hade.

en dag som idag känner jag bara för att åka ner dit igen, supa och knarka tills jag dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0