såpbubblor


det kommer och går i fina små vågor, ibland går det bra och vissa nätter som just denna går det inte alls. jag har verkligen sömnproblem.

så då gör jag en lista istället.

Senaste -
Låt du hörde:
  Those Dancing Days.
Film du såg: Batman!
Mat du åt: Scones,eller de kanske inte räknas som mat..då är det..ne det var länge sen jag åt mat.
Kram: Kristina eller...bobbii? dimmigt.
Puss: bob.
Fest: Fredags. de va nice.
Känslan: Kissnödig
Ilska: Idag, 9 timmar i streck på jobbet.
Resa: Bussen hem. fancy shiitt.
Glädje: Framtiden, att allt bara kan bli bättre.
Dröm:  Att bli riktigt lycklig och nöjd med mitt liv.
Boken du läste:  Snabba Cash
Personen du träffade: Kristina
Personen du pratade i telefon med: Kristina
Personen du fick sms av: Linda.
Gången du åt en 7-eleven korv: Ne ush, fy. äter inte korv.
Gången du var utomhus: Inatt.
Gången du sov: igår natt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: fredags kanske?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0