one more time

jag mår fan för bra idag. jag borde må sämre tycker jag. Igår efter jobbet åkte jag och Kristina hem till Linda där vi spenderade kvällen med att dricka en himla massa vin och snacka massa skit. det var trevligt det.

jag ska egentligen möta Kristina snart för vi ska till ungdomsmottagningen men jag orkar inte stressa, känner mig mör.

Ska fixa mitt leg idag. får icke glömmas.

och sen vid halv fyra tiden ska jag möta Bella, så himla länge sen vi träffades det var ju liksom i barca sist. så det blir nice..en liten catch up.

bne måste smörja in mig och börja sminka mig.

juste, vi ska nog fan verkligen flytta. jag vet inte om London verkligen är dit jag vill men det är en bra början iaf.
Kristina ska snacka med sin pappa, han bor ju där så han kanske har kontakter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0