om mitt liv vore en film...


imorgon eftersom det inte blir några öl eller dans på härliga Babasonic så ska jag och Kristina kolla på film, jag har fått hennes fulla förtroende och ska hyra filmerna helt själv.
Hur ska det här gå tänker jag nu?...

Vi har inte alls samma smak, alls...om någonting.
Hon hatar det jag älskar och tvärtom. Hon gråter när jag skrattar och vice versa.
Det hon kallar humor tycker jag är thriller, Ja nu fattar ni säkert men hur ska det här gå?

Jag gillar ju såna där dumma komedier då man sitter och halvskrattar i 2 timmar åt ingenting plus att man vet exakt hur filmen slutar.

Men den där Kristina är djupare än så. betydligt mycket mer djup än vad jag någonsin kommer att bli.

SNÄLLA, någon ge mig lite tips.
(obs, inget tecknat. jag gillar inte det..fast hon älskar det givetvis)

Om man skulle fråga henne vilken typ av film hennes liv skulle vara så skulle hon ju GARANTERAT säga "En disneyfilm såklart.." sucka sådär halvt och titta på en som om man vore helt knäpp. "Vadå alla gillar väl disney?"  skulle hon säga.

Mitt liv skulle vara en sån där dum komedi, som man halvskrattar sig igenom och man vet exakt hur det blir i slutet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0