I know now fragility


Ska klippa mig på fredag morgon, gick runt lite i centrum men jag hittade ingenting fint?jag brukar inte ha svårt för att gå helt bananas och göra av med äckligt mycket pengar, men det gick bara inte?

sen solade jag länge, länge. bränt mig lite på näsan men det gör jag ju alltid.
Ville gå in på Åhlens och kolla runt lite, men precis i ingången såg jag att "Åhlens-killen" jobbade idag...jag hatar honom. Nej det gör jag inte men han är så otroligt dryg och bara det att jag inte förstår honom, ifall han flirtar eller ej gör mig förbannad. Han pratar så tyst så jag hör ju fan inte vad han säger.

Men otto är fortfarande 100 på att "Åhlens" är bög..men hans radar funkar inte riktigt som den ska..

nej det blir ingen filmkväll för jag börjar redan kl. 8 imorgon för att Otto är försvunnen. Var är du din lilla häpppaaaaa?
Han har gått och gömt sig, han strejkar säkert också.

Så ikväll blir det något som jag kanske inte brukar prioritera men kanske borde göra mer, nämligen umgås med mina kära föräldrar.
Så nu blir det fika och sen kanske någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0