listen well, will you marry me?

uhu jag orkar inte, är alldeles för trött för att orka jobba idag. ska nog börja göra som alla andra och sjukskriva mig typ varje dag.

nu behöver jag typ tre liter svart kaffe, cigg och riktigt hög musik sen är jag nog på g...kanske.

men jag känner på mig att den här dagen kommer bli förjävla lång, löning och allt. alla lär ju äta idag. inge mer svält liksom. alla kommer äta på donken.uhu. men nu är det inte långt kvar.

har hittat jättemycket gammal musik, mestadels är bara skit men vissa är ju fortf nice ju..haha. perfekt att starta dagen med ett par gamla svängiga godingar.

jag har verkligen haft en blandad musiksmak genom åren, allt från system of a down till typ justin timberlake. men de är nice.

haha inte så konstigt att man kanske va lite småhängig vissa dagar den perioden jag startade varje dag med en dos av detta. ne men, dem är ju fortfarande grymt bra. men ingen musik jag kanske sitter och lyssnar på bara sådär längre. haha nä förfan jag måste till jobbet. börjar om en halvtimme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0