inte en bra dag att bli styckmördad på..


nu sitter jag här, vid fönstret som är öppet, med en cigg i käften och håller på att somna.
ensam. igen.
förbaskat ensam. igen.
det ända jag inte gillar med att vara ensam är ju att det faktiskt är läskigt, förjävla läskigt kan det vara ibland.
som nu tex. ska jag gå och duscha, men inte fan är det lätt att våga sig in där. jag lär ju bli styckmördad som på film ni vet.då blir man ju så mördad i duschen så att det bara sprutar om det.
lätt.

jag funderade på om jag ska vänta tills det blir lite ljusare med att duscha, men grejen är den att även fast det är ljust ute så är jag ju fortfarande lika jävla ensam och blir exakt lika styckad för det?

så nu har jag tänt alla lampor och tror att jag vågar ta mig in i duschen.

nej, jag gör det imorgonbitti istället.

chicken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0