indie is the new black

åhjevlar vad jag är föjävla trött. holy. mina ögon svider, kan iofs vara för alla dessa jävla kemikalierna på jobbet. Dem säger, var försiktig få det ej i ögonen...jag råkar slänga hela grejen i ansiktet och andas in samtidigt. men det är ju nice med kickar, liksom.

jag har funderat en del på sista tiden..inte för att jag har direkt tid till att tänka, det är kanske därför jag inte gör det alla gånger utan bara springer runt, snubblar, gör illa mig och faller pladask som en liten femåring. tänker ju alltid på fel saker liksom.
Men när alla andra tänker för mycket så är det inga problem, då är det lätt att säga åt dem att "ne men det är behöver du inte haka upp dig på..." och så gör jag själv det 99 av 100 ggr.

Och på tal om haka, vad är grejen med min haka. Visst att den alltid varit väldigt...definerad men Jay leno släng dig i väggen liksom. här är hakan och jag. Ne men seriöst. slipa ner den . får väl göra det samtidigt som jag kör in lite restylane eller så.

känner bitterheten svepa över det här inlägget. men det blir lätt så ibland.

Jag längtar tills onsdag, för då ska vi till Baba igen. vare sig du vill det eller inte Kristina. lite roligt att jag måste tvinga med henne dit. eller det är inte alls kul. vafaaan



Kommentarer
Postat av: Kristina

Du behöver inte tvinga med mig något alls vafaaaan...Jag vill också det! Baba är en självklarhet för mig

2008-07-20 @ 00:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0