hawaii för resten av våra liv?


vilken helvetesdag det har varit. nej nu överdriver jag igen men humöret har ju inte varit på topp måste jag erkänna. inte för att jag är obalanserad på något vis, jag kan hålla tillbaka min aggressioner om så behövs och jag har inte så onormalt kort stubin men idag höll det på att brista.
jag hatar mitt jobb och har pratat med flera st om en liten kupp. typ massuppsägning. alla verkar tycka det är en bra ide. jag och Kristina ska redan imorgon göra allt för att totalt rasera hela omgivningen, så att allt som vår egna lilla diktator har skapat faller samman. moha.

haha

nej, inte riktigt kanske. men vi har en plan iaf.

måste klura ut en bra start.

annars har dagen varit fin.

Imorgon fyller Linn år. glöm ej att gratta eftersom hon fyller en mycket viktig ålder. hela 12 år. grattis du fortsätter ditt liv som vanligt eller?

Fest i nacka var det prat om, men Kristina sa något om att busstrejken kanske skulle börja igen. då blir det svårt för mig att komma hem. jag kan ju inte direkt cykla...
Får kolla upp det där imorgon.:

måste sova nu, annars dör jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0