fri som en fågel.

känner mig alldeles, jag vet inte..hoho...påväg mot frihet kanske. :) Allt har kännts så jäkla mycket bättre nu de senaste dagarna sen jag bestämde mig att säga upp mig. Säger upp mig den 30 augusti, men det är fortfarande rätt så hemligt, typ 3 st som vet om det. Förutom alla som läser här då. Sen så håller jag på att söka nya jobb, har smygt runt lite. Längtar tills på Onsdag för då ska vi till BABAA! Linn ska med dit för första gången, men jag tror faktiskt att hon kommer bli besviken för jag har ju tjatat om att det är lite barca feeling över det men jag överdriver ju rätt så mycket ibland som ni kanske vet. Och förövrigt så har alla "normala" människor börjat hänga där..så det känns ju som vilket Viperroom eller Berzelii som helst. Tröttsamt. Nåja, blir nog roligt ändå. ska bara dit ett tag och smaka lite på ölen och dansa lite! NICE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0