fly


åh hej.
mitt huvud och alla tankar är upp och ner. ena sekunden får jag ideer som enligt mig är riktigt smarta och i nästa är samma idee helt värdelös. sitter och nästan hoppar upp och ner på stolen och det ända jag vill göra är...
fly..

jag måste kanske inte just till barcelona igen, kanske räcker det med bara en bit härifrån. jag kan inte sitta still iaf och så fort jag gör det blir jag tokig och rastlös och hjärnan kokar över av ideer och saker jag ska göra.

På onsdag ska vi ut och öla, onsdagarna har kommit att bli lite av en räddning för mig. att kunna släppa loss på baba och bara lämna denna värld och dansa och uppleva 3-4 bekymmerslösa timmar. och bara...fly.

jag trivs inte här.

ska jag skita i att börja plugga i höst?
och bara dra härifrån igen?
och ännu en gång lämna ett par få som jag älskar?
kanske förlora någon igen?
men samtidigt sluta vara så arg?
och känna att det livet jag lever..
är MITT liv och ingen annans.

kan inte alla följa med och dricka öl på onsdag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0