fallskärmshoppp!

 

Vilken lång dag det har varit känns det som och ändå har den knappt börjat liksom.

Kom precis hem från Uppsala där vi såg på när Linn hoppade fallskärm. Fyfan vad kul det såg ut att va, det måste ha varit den bästa presenten hon fått någonsin.
Nästa sommar ska vi alla tre hoppa, från att vara en liten prick mitt på himlen till att bara svisha ner genom molnen,glida runt på himlen och bara njuta.

ohh.

Nu är det full rulle igen. har precis duschat och ska sminka mig o sånt..sen vid typ halv tre tiden så kommer Anna och hämtar mig, sen bär det av till Saltsjöbaden där vi ska käka smörgåstårta och ha de trevligt. åh fan va gott de ska bli! mums!

O senare ikväll vet jag inte. Jag tror vi ska ut? Hoppas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0