En bitterfitta.


jag blir fan arg, ne jag blir ledsen. oerhört ledsen blir jag ska ni veta. fattar folk vad den här nedrans bussstrejken gör mot mig som bor alldeles för fel för mitt eget bästa, helt åt helvete söder om stan?
jag kan inte ta mig någonstans om jag inte cyklar en sträcka som är typ hela jävla Tour de france först för att komma till närmsta pendel/tunnelbana.
NI SUGER, bara så ni vet.

Alltså, summan av denna jävla kardemumma = INGEN BABA. om jag nu inte får för mig att desperat försöka cykla in.. det har man ju gjort förut vill jag mena.

Imorn är jag ledig och jag ska hänga här i härliga söderort, jag ska hänga med kidsen i Farsta centrum. jag ska klippa mig, köpa snuskigt mycket onödiga kläder, äta en fet lunch och sen ska jag sola tills hudcancern bara ploppar ut genom öronen på mig.

ja, fattar ni hur ledsen jag är över den här strejken eller.

bittert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0