bad ass bitch


Åh, idag har varit en förjävla underbar dag. JA VERKLIGEN.

började med ett rätt så obekvämt samtal, ett jag inte orkar med. åh, haha. verkligen inte.

Att jag inte förstod "nee, det går inte" från första början. fast det är faktiskt inte mitt fel.´den här gången.

nee. valet i kvalet.

vi får se.

"okej att man ligger runt och är slampig men då ska man fan göra det med stil"

och Kristinas uppmuntrande kommentarer..yeah. hah, fast jag vet att hon bara vill vara gullig med "Äh de kasnke kan bli nåt" Fast jag fick faktiskt det coolaste halsbandet idag. Ett batmanhalsband. Så jävla häftigt ska ni veta.

idag har jag endast ätit morätter och druckit vatten. jag är så jävla bäst..men ni som känner mig vet ju att jag är för hungrig för att kunna svälta mig själv..så jag åt en halv nutrilett också. ett totalt dagsintag på ca 300 kalorier. jag är ju fan bäst.
teeny weeny obefintligt here i come. HAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0