Baby du knullar bra, du var underbar

förjävla trevlig kväll igår faktiskt. helt plötsligt åkte jag med Linda till skogås och förfestade
lite hemma hos bobbi för hans bror fyllde år. sen kom Kristina och då gick vi till nån fest där det var riktigt mycket folk,

vissa badade i den gigantiska poolen, vi spelade fotboll, drack förjävla mycket, shottade jäger som om det inte fanns någon morgondag och bara njöt av att träffa nytt folk. har känt mig så instängd den senaste tiden..bara träffat de på jobbet.

vid femtiden gick vi hem till Bobbi och hade lite efterfest där vi shottade ännu mer jäger och spelade tvspel. Hockey..hah tråkigare spel finns inte. men annars var det askul.

sen somnade vi, skinkade lite och vid 10 åkte vi hemåt. Idag mår jag som en apa men det gör ingenting för jag är ledig och ska bara ta det lugnt. Ne, lyckad kväll och nice att träffa helt nytt folk för en gångs skull, måste ringa Linda och uppdatera henne lite sen..jag är så smart. hähä hähä. ne men skitsamma. nu ska jag äta mer glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0