BABA


jag är så trött men ändå så otroligt pigg. jag är glad och njuter. även fast jag samtidigt vill klubba ner mig själv med den största av köttyxor och bara dö pga bakishet och sorg.
ja ni kära vänner.
igår, en onsdag som ingen annan onsdag någonsin har varit, en av de bästa kvällarna på himla länge. jag behövde det här. härlig dans till fin musik, vackra män och massvis med pirr i magen. oh vilken underbar kväll vi hade igår.

Jag träffade min man, det vackraste på denna jord. helt obeskrivlig var han. Kristina raggade upp baba djn, och den vackraste av män var hans manager. men han var lite krånglig och följde inte med oss andra på efterfest. så nu har mitt hjärta brustit.
vi åkte svarttaxi till efterfesten, chaufören var hög, hade inget körkort och ingen aning om hur man körde från Mariatorget till stureplan. som betalning nöjde han sig med femtonkr i enkronor och "våra" telefonnr. han körde säkert i 180 på en liten ängslig trettioväg och jag trodde verkligen att jag skulle dö...men det hade inte gjort något. för då hade jag dött riktigt lycklig.

Vid femtiden vandrade vi hem genom stan och pratade om livet, kärlek och annat vackert som finns.

BABABABABABABABABABABABABABABABABABA!
4 bilder togs igår..jag har alldeles för roligt för att ta kort.det är synd och jag borde anställa en egen fotograf som går runt och fotar en hel kväll, stämningen förstörs ju lite om man ska dra fram kameran så fort man har lite kul liksom. Ne...men vi började med att föra lite på jobbet, rom, sprite och äppeljuice. fantastiskt äckligt, sen vindögda på baba(för mycket öl kanske de va..) Stockholms morgon...så vackert de va...o sen Kristina..en trött man(men lycklig!) påväg från efterfest direkt till jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0