and I was like, whatever

det var inte så kul som jag planerat att bara sitta hemma och stirra en hel dag, men jag är fortfarande alldeles för skör för att kunna gå ut, häh.

plus att jag ser ut som en jävla apa, måste dusha för jag har jäger i håret av någon konstig anledning men det kanske är bra för håret, vitaminer och så.

jag har så himla svårt att sitta still och det blir ju inte bättre av att jag lyssnar på slagsmålsklubben heller...det får en ju bara att hoppa upp och ner ännu mer än vad jag redan gör.

jag vill ut ikväll och dricka massa öl, eller gå på mer fest. eller typ bara träffa nån. jag har inte pratat med nån på 6 timmar och jag börjar få abstinens. dansa, skratta.kanske kan träffa Kristina igen sen efter hon slutat. o prata igenom kvällen en gång till. häh

eller gå ut och gå. najajaja..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Söt blogg =) Kolla gärna in min (a)

2008-07-26 @ 18:25:22
URL: http://hannahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0