allting löser sig ändå tillslut.

kom hem för ett tag sen, äntligen efter en mycket lång dag. jobbade först mina dagliga 9 tim. o sen åkte ja o mötte kristina i stan, vi fikade lite och så köpte vi typ halva Monki,. köpte ett par skor som har regnbågens alla fina färger och en fin klääning. sen såg vi Batmanfilmen som var helt fantastisk. ni måste se den.

Vi pratade om livet just nu, det ser bra ut...vi förbättrar de för var dag. vi kommer någon vart.

och helt plötsligt, medans solen gick ner över husen på det vackra söder, medans hundratals människor traskade förbi, jag tände en cigg och ´drack lite kaffe. "VIll du flytta till London med mig?"

Varför inte. jaaa..varför inte liksom.

Som det ser ut nu
NU: jag njuter,lever,känner, utan att tänka på morgondagen
Augusti: kör på tills i slutet då jag säger upp mig.
September: Barca, snälla?
Oktober? London?

Vem vet..


Varför inte??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0