inte den som är den.


. Vad hände igår på stureplan egentligen?
Vi var runt 15 pers från början men efter 5 minuter i den degiga folkmassan så var vi bara 3 kvar. Sen så gick det ju inte att få tag på varandra på hela kvällen heller. Hur många tappade bort sina vänner igår? Säkert ALLA. det var ju kaos.


Ne början av kvällen var ju kanske inte mycket att hurra för, jag och Kristina började med att hälla i oss vodka och sen lite rödtjut på det.

Föreställ er min huvudvärk idag.
Ne, men morgonen har spenderats med att dricka kaffe och äta spanska magiska tabletter så nu efter fjärde koppen och två timmars sömn så mår jag faktiskt jävligt bra.

Vid tvåtiden gav vi upp och skulle åka hem, men precis när vi skulle ner i tunnelbanan ringde bobbi och drog med oss på efterfest hemma hos han. Men först åt alla korv, vad är grejen med KORV? det är äckligt.


Vid åttatiden imorse kom jag hem och i feel good.

Ska snart försöka göra mig värdig ett namn igen, min moster fyller 40 och det vankas stor fest. Just nu ser jag rätt risig ut så ska ta en dusch, fixa lejonmanen och slänga på mig lite smink, sen är jag redo för fest igen.

Och ikväll vet jag inte, Linda pratade om något igår och Bobbi ville hitta på något. (hähä) så vi får se. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0