livet är för kort för sorg.


mitt liv är väldigt mycket upp och ner just nu och jag känner mig mest som en förvirrad fjortonåring som ännu inte hittat sig själv.
vissa stunder på dagen mår jag bra och vill massa saker men sen så vänder allt och då vill jag bara gräva ner mig någonstans.

Det har varit mycket prat om London på sista tiden, flytta eller inte flytta och jag har känt att jag inte klarar av det en gång till, för det är förjävla påfrestande för psyket att flytta hela sitt liv någonhelt annanstans och börja om på nytt. Men samtidigt så skulle det va så jävla kul.
Jag och Kristina kollar runt lite, jobb och boende och sånt.

Första nackdelarna jag kom på: Dåligt väder...orka gå runt som en blöt hund varje dag.
Och, brittiska män är ju inte direkt kända för dess skönhet...fast..Jude Law är iofs väldigt fin. kanske fins potential ändå..

Vi ska prata mer idag.. först ska vi fixa mitt leg, sen åker vi nog in till staden och pratar ut om allt över en fika och så ska vi nog shoppa lite. jag vill ha en ny väska...och skor.
Det är helt sjukt vad mycket pengar jag har för att vara nästan två veckor efter lön...så något måste ju göras.

häh.



så här låter det oftast i mitt huvud när jag grubblar,..som ett jävla tvspel.
men det är nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0