It's always tease, tease, tease


kanske borde jag vara ute och njuta av solens sista strålar, det börjar ju verkligen bli höst nu men jag känner inte för att röra mig allt för mycket. är förjävla sliten efter den här helgen.

Vid 23tiden var vi hemma hos Linda där hon stod helt solo med ett tomt vinglas och micken i handen, så vi satte igång och körde Tom Jones "its not unusual" säkert 5 ggr på raken, sen kom hennes vänner...En av dem kallades Pucko och jag förstår varför. han var inte välrdens smartaste grabb om man säger så.

Resten av kvällen satt vi och sjöng, rökte vattenpipa och spelade någon frågesport. och vid 4 tiden begav vi oss hem, fast jag skulle nog kunnat stanna lite till men vinet var slut så det var bara att sätta sig på den förbannade nattbussen.

Puckot bjöd med oss på efterfest men det lät inte så lockande. däckade vid halv sex.

nu är jag uppe på benen, shit jag börjar bli gammal. allt värker och det känns tungt att andas. rökte nog för mycket igår.

ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0