Do you wanna come over, and kill some time?


Jag vet inte ritkigt hur jag mår idag, känner mig helt tom. som om jag varken hade hjärta eller känslor kvar i kroppen. som allt jag någonsin tyckt och tänkt bara runnit ur min kropp.

men jag vet inte varför. kanske är det för att jag knappt sovit de senaste dygnen, allt jävla kaffe jag dricker och cigg jag röker, den ända gången jag äter om dagen är det dålig mat och jag svär säkert 100gånger i timmen av ilska.

men jag är inte arg, jag är inte ens trött eller hungrig längre.

det perfekta den här helgen vore att dricka jävligt mycket. inte för att döva någon känsla utan för att kanske framkalla en eller två?

jag vet inte.

jag kan inte umgås med mina vänner, det gör mig faktiskt ledsen. jävlafittbank.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0