OH MYYYYYYY

Idag har jag bokat flyg, London-Sthlm och tillbaka och även hotellet i Barcelona!!

Jag längtar så himla mycket.  OHHH nasty monday. Fan vad jag saknar de stället.
Som någon sa : Nasty Mondays and shitty tuesdays.

hell yeaah.
jag vill sitta där en tisdagsmorgon, se en efter en lämna efterfesten, någon som däckat i hörnet, några som har hetsiga diskussioner. Någon kanske spelar gitarr och ett par stycken sjunger med. Jag vill vandra genom gränderna i soluppgången, med ågren och värk i hela kroppen, känna dödens lust men känna ännu större lust efter ännu en öl. jag älskar det.
Det är heligt som in i helvete.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=113548693

Vackraste jävla staden i världen.

Längtar så förgbaskat mycket.
Flamingo
Fellini
La Rita
Haschcafeet
Falafel
Manolo
Rosa Raval
City Hall
Princesa
Tapas
ÖL

fan va vi ska röja tjejjjer. en riktig tjejsemester kommer de bli .galet kan jag lova!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vafan, jag sitter med världens sverige-ångest..Så går man in på din blogg, haha fel val ;)



fixa legg PRONTO madame, jag vill öla med er!



Besos!

2008-08-28 @ 18:19:21
Postat av: jen

Ja, leget BÖÖÖR komma snart. annars bombar jag banken eller nåt. Tror kanske att det går fortare att fixa falskleg och har det nåt den gränsen då har man fan väntat länge. :)

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL.



2008-08-28 @ 20:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0