When you get what you want but not what you need


åh jag och anna har suttit och pratat om barcelona en massa och nu längtar jag så mycket. Kommer kännas konstigt att vandra runt där ännu en gång. Vi ska även boka hotell ikväll och de blir ett i Raval, inte de bästa området men centalt och bra.

Sen när jag vet exakta datumen så ska jag även boka flyget från London-Sthlm, så ska jag vara hemma lite under helgen jag fyller år.

Oh juste, en av de nya killarna på jobbet har gått på den skolan och läst den utbildningen jag vill läsa, allt lät skitbra och han hade fått jobberbjudande direkt efter han avslutat sin utbildning och pratade mycket gott om allt som hade med det att göra. allt förutom media branshen, han klarade inte av det dryga folket sa han och de förstår jag men herrregud man behöver väl inte börja jobba på donken för det.

Nåja, läste runt lite om olika personer som har tagit examen och vissa har nu Internships i USAAAAAAAAAA. fatta om jag skulle få det bara ett år efter jag blivit klar med min utbildning.

Jennifer, 21 år, Art Director. LA California.. ja det låter nice... HÄÄH

Ne men allt är bra, förutom att jag har feber som svajar lite...upp o ner lite som den vill.


Imorn är jag ledig, så ska in till stan..kanske ska dra med mamma...länge sen vi sågs o pratade.
Shoppa lite onödvändigheter bara för att. monki. definitift.

och vila...orkar inte ha febeeer.

Kommentarer
Postat av: Malin Karlsson

Hej Jennifer! Minns du mig? Berit ;) Träffa Anna Svärd idag o hörde att ni skulle ner på semester o så hitta jag din blogg också. Hade varit så mysigt om ni ville träffas. Just det, jag bor i raval också. Vilket hotel ska ni bo på? Ta hand om er. Puss malin (berit)

2008-08-26 @ 23:12:10
URL: http://pyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0