nu kan du få mig så lätt.


och nu efter flera timmars fix o trix så ser jag väl nästan ut som mig själv igen..haha  men jag känner mig fortfarande inte helt värdig att träffa släkten så jag har försökt göra mig själv så söt som det bara går så att dem kanske glömmer bort lukten av gammal fylla och mina blodsprängda ögon.

jag är så jävla sugen på smörgåstårta. undra vad det bjuds på för jag är jättehungrig. har inte haft någon vidare matlust på flera dagar, veckor kanske det är tom,

Kolla så här blev resultatet, från dräggigast till bara lite dräggig.




om ni ska lyssna på en låt idag så måste det bli den här, bara sitta och gunga framotillbaka, le och vara nöjd till den här låten. mmmh. 

 



ne måste kila och festa med de äldre. sen vet ja intee vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0