ni klarar er nog, bli inte ledsna...


...jag ska sluta blogga nu tror jag.

Känns inte lika intressant att var dag skriva ner allt obetydligt jag gjort när jag vet att alla de tretton (alltid!!!!13!!!) oftast redan vet vad jag pysslar med om dagarna. Annars så synd för dem som inte vet, men finns en tjej som kallar sig för Blondinbella..hon är rätt rolig att läsa om, ett litet tips bara.

Förut hade jag ett behov av att hävda mina åsikter och att skriva av mig om allt som hänt under min dag, att bloggen var som en frizon där jag kunde skriva allt.
MEN, inte riktigt..jag skriver inte ner ALLT som jag känner och gör, för jag vet att det finns vissa som kan ta illa upp.

Så däför väljer jag att censurera ungefär 50% av en text...och så för att skriva "ah fan va vi knulla"  så blir det "det var lite
mysigt"  istället.


Jag svär ju förjävla mycket, även i verkligheten och är väl oftast ganska sarkastisk när jag konsverserar med någon, speciellt Kristina..även fast hon tror att jag inte fattar hennes skämt.


Varför ha en blogg om sitt liv när man plockar bort alla smaskiga godbitarna? makes no sense to mee.
Ni förstår nog!

Kanske lägger in nåt ord om något intressant händer...annnars så blire väl någon London thingiee kan jag tänka mig. så ni får läsa om vårt otroligt glamorösa liv i landet där solen aldrig skiner.

Fan, jag har verkligen valt fel land. Det regnar ju förfan hela tiden.

Jaja, saknar ni mig alltför mycket så hittar ni nog mig på donken ett tag till, annars är ett säkert kort Baba eller någonannanstans där det serveras ordentligt med alkohol.

Eller varför inte den här nya communityn som alla pratar om... Facebook tror jag den heter...? jaaa.

vem vet.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Jennifer din sopa...

Lägg ner, du skriver ju as bra!

2008-09-01 @ 19:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0