Nervös?


googlar runt lite..London. Ja vad ska man säga, fan jag börjar bli nervös. Jag har den senaste tiden skrattat högt och pekat fult på personer som frågat ifall jag är nervös över flytten och sagt SJÄLVKLART INTE, det här är en baggis. jag har gjort det här en gång redan.

Inte nervös över att jag inte kommer klara av det med pengar, hemlängtan hitan och ditan utan för i helvete engelskan?

I Barca pratade man antingen sin egen påhittade spanska som ingen iaf förstod eller gjorde upp en hel teaterscen så fort man ville nåt, men här..Engelska. alla kan ju engelska. Jag är bra på engelska, har alltid varit. men jag flyttar dit med någon som pratar som en inföding.

Jag är inte bäst längre liksom. JÄVLA kristina. fast jag kanske kan gå en intensivkurs under tiden hon är på europaluffen eller nåt.

Nåja. hittade en lägenhet, flatshare med 7 bögar från Frankrike, Italien och England. Tyckte det lät hur mysigt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0