man vet aldrig.


jag grubblar alltid bäst på kvällen vilket oftast inte brukar leda till något positivt, men nu har jag försökt att komma på vad vi kan ge Anna i 20 års present. det är asudda och inget man ger sin bästa vän, tror jag.
Hon ville ha en överraskning och jag tror att detta skulle överaska henne rejält..

hmm. ja det vore jävligt kul iaf.

måste ringa Linn imorn och kolla ifall hon tycker det låter bra! haha


idag har jag varit lite halvsjuk men jag hoppas det går över, annars måste jag sjukskriva mig och då förlorar jag massa pengar som jag behöver spara till London och Barcelona.

Måste spara betydligt mycket mer än vad jag hade till bcn, då hade jag bara 14000, måste nog ha de dubbla nu.
det är ju rätt dyrt i london, plus att Kristina ska leva på mig tills vi kommer på benen båda två..men de blir nog nice. många fina skor. häh

Jag vill ha helg, jag vill ha mitt leg, jag vill ut och dansa och dricka alldeles för mycket öl. juste Linn..kan du gå på systemet åt mig? jag ringer dig. höh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0