London Baby!!!!!!!


Jag vet att jag är totally insane och går helt bananas ibland, jag menar.... ibland tar spontaniteten över och då gör jag saker som jag inte skulle göra annars.

Och så blev det nu..lite.

Häh.

Jag och Kristina åker iaf till London den 15 oktober.

På obestämd tid. 

Vi pratade jävligt mycket idag och vi flög iväg in i drömmarnas land och det lät nice...o så. Så nu ska vi dit. Jobbproblemet löser vi när vi kommer dit och boendet typ 2 veckor innan. Och går det åt helvete åker vi någon annanstans...eller hem.

Och så köpte jag världens finaste skor idag..
.

Nu måste jag röka...passa på för det är förjävla dyrt med cigg i London.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0