jag är bäst. faktiskt. bästbästbäst


jag är helt klart bäst, har inte ansträngt mig alltför mycket på jobbet, gjorde chefen orolig och säger upp mig imorgon.
Dessutom har jag köpt väääärldens vackraste skor. fast svarta.



jag menar, hur kan man inte vara lycklig om man har dessa på fötterna? dem är 14 cm höga. I LIKE!
Me, Kristina, London and high heels. underbart. im speechless. 

Kristina tvingar mig föresten att snacka lite engelska everyday because she seriously thinks that my english sucks.. She thinks that im SOOO stupid. Haha kommer du ihåg? Hon tycker jag alltid missbrukar ordet "Sooo" fick höra det hela tiden i grekland. Men hon fick alla att tro att vi var från england med sin jävla dialekt.

"ohh that was sooo nice, yeah i know he is sooo cute.."

man måste ju låta svensk när man är utomlands. häh


now ii have to go because im soooooooooooo pissnödig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0