Is he willing, can he play?

yoyoyo

inatt fick jag äntligen sova ut, kom hem vid 5tiden och däckade och sov fan 6 timmar i sträck. första gången på en vecka.

vi spelade singstar och drack en massa vin hela kvällen, förut tyckte jag det var rätt idiotiskt att skämma ut sig på det viset men jag börjar nog haja att det är det som är själva anledningen.´, jävligt roligt var det iaf.

men jag gillar nog den där gitarren bättre.

ikväll vet jag inte vad som händer men jag har ju mina funderingar, vi har ju vin kvar och eftersom jag oftast får som jag vill så lär vi ju dricka upp resterna i skogås/jordbro.

nu ska jag ta en cigg och köpa lite godis, sen ska jag duscha och fixa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0