I’m psychotic sync hypnotic


Linda ringde nyss och ville att jag skulle komma på deras efterfest i skogås, ha, dem hade vart på kryssning och festat två dagar i rad..så ikväll äre inte fest utan efterfest. LÄTT, men nu är det så att jag ska upp klockan FEM imorgon för jag ska ut till tumba och jobba. hålla koll på jävla snorungar som ska springa o hålla på.
bra, spring och ät sen donken. tjocka barn.

Ne, är riktigt festsugen ikväll men får spara det tills imorn istället då vi ska på kräftskiva/avskedsmiddag hos Fia som flyttar till Barca om en vecka. lyllos henne.

Så jag kutade iväg till Ica och köpte en massa kräftor till mig och Anna, Fia stod för hattar såg jag..oh Linn ska gå till systemet åt mig imorn.

Ja, men det är fan nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0