im in love with your brother, whats his name?


är så himla trött, en hel ledig helg men ändå så lite vila. har varit lite överallt.

på 40årsfesten igår var det härlig stämning mina släktingar försökte få mig jättefull och jag hade ständigt en ny öl bredvid mid.
Fick väldigt mycket blandade reaktioner om London också..:"Men Jennifer, man kan inte bara åka iväg sådär, ni har ju varken jobb eller boende." Jo det kan man visst. det ska ni få se.

Jag klarar allt.

Vid åttatiden mötte jag Kristina o vi åkte hem till bobbie, drack och spelade det där..rockstar??? spelet.. jag blev bara bättre och bättre på alla, men gitarren är ju roligast. man känner sig lite som en rockstjärna när man får in alla och det går skitbra.
vid halv tre tiden rullade de flesta hemåt men ja o Kristina kunde inte för det gick ingen buss därifrån så sent så vi satte oss och kollade på barnprogram istället. sen somna både micki o kristina så jag och bobb gick och la oss vi med.

sen soov jag så länge..mm de va skönt att äntligen få sova ut. vid 2 åkte jag hem och nu är jag äntlige hemma. ska duscha o fixa och dona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0