if it was up to me...


så efter 3 koppar kaffe och lika många timmars med planering, räkning och funderande så är jag inne på ett spår.

först tänkte jag mitten av oktober, flyga ner till barca, vara där runt en vecka och hälsa på alla fina vänner, dricka öl och leva livet. därifrån, INTE HEM utan ta nästa flyg till London och vara där så länge det går.

Inte flytta dit, tror jag. Jag vet inte om jag vill packa ner hela mitt liv i en liten väska igen för att sedan älska, fastna och sedan förstörs allt för att man någongång måste åka till det som kallas ens "hem".


men jag vet inte.
nu har jag sökt 3 jobb till, vilket blir det 10e, på en-två veckor.

får jag inget jobb innan september så åker jag iväg. men tills dess.. försöker jag..överleva med som det är nu.

Allting verkar gå så jävla bra för alla nu. får nya jobb, börjar plugga, ut o reser hela tiden, njuter.
men vad gör jag? vad gör jag?

jag skulle likagärna kunna ligga i koma någonstans..skulle typ få mer gjort då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0