i fuck my self in the head with stupid men.


nu sitter jag här hemma hos Kristina och vi har blandat lite drinkar och lyssnar på The strokes. det är väldigt trevligt men våra planer sprack,  vi som trodde att vi hade denna lördag säkrad men ICKE.
nej.

så nu sitter vi här, jag börjar bli lite smådragen..vem kan man ringa..ingen som har någon fest på G?

jag hatar att jag inte har något leg. detta cplegg. jag är jag. men inte utan mitt leg.

tråkigt att de ska va så. men nu ska vi fortsätta att dricka våra fruktdrinkar och äta lite middag, pasta!!

o sen blire väl tjejsnack.. kanske lite sex and the city och prat om London..

så mycket planer!
ih om två månader är vi där..

yiha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0