everyone's a winner, we're making our fame


idag känns som en förjävla bra dag faktiskt, sitter här med ett fånigt leende och bara..är glad. Känns riktigt bra.

fast jag är lite trött, har säkert sovit för länge.

idag ska jag säga upp mig, wi! Jag vill ut och fira??!? Jag är ju fri snart..det måste ju firas. Så fort jag får tillbaka mitt leg så går ALLA ut och firar. Okej?
jennifer bjuder på lite öl!!!

Ska snart iväg, måste sminka mig och fixa håret sen ska jag shoppa lite, behöver nya byxor och lite tröjor. Kanske en kofta för det börjar ju bli höst snart. Kan va bra att ha i london också. och lite hårprodukter. häh

slutar 22.30. ikväll. men det känns inte som att det gör något. kan något förstöra den här dagen?

puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja men precis , det tror jag kommer bli skoj:D



fick du med dig nåt från stan då? jag skulle också behöva handla nytt till garderoben :D

2008-08-12 @ 21:47:34
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0