efter några öl har du inte mycket moral kvar i kroppen kvinna.


Kristina sa häromdagen "Öhh, du är så självisk när du säger "min stad" om Barcelona. Det är inte bara din stad..."
"Ne visst"
sa jag och pratade på att det var inte så jag menade.

Men jofan menar vi det när vi säger att det är VÅR stadd. Det är min, din, och alla andras som hittade sig själva där i smeten, dimman, bland blod svett och tårar.
Visst fan är det VÅR stad.

jag lovar, efter lite öl och ligga i London kommer du också säga "yeah, min stad"  och le ditt nöjdaste leende.


Jag lovar.

du kommer precis som jag att lämna all din tidigare moral och alla dina principer bakom dig och efter ett par månader kommer du tycka att allt är skitsamma. precis som jag.
Du kommer komma hem som en ny människa och tycka att London, det är din stad. ditt hem.

Jag lovar.

Och jag längtar så mycket.


Kommentarer
Postat av: Kristina

I have no doubt, sunshine!

2008-08-14 @ 22:59:45
Postat av: Jennifer

:)



häh

2008-08-15 @ 19:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0