det snurrar i min skalle.


Det var länge sen jag kände mig så här lättad, senaste var nog i Barcelona.
Alltid efter jag har gjort en stor förändring i mitt liv så lättar något inom mig och det blir plötsligt lättare att andas och tänka klart.
Grubblandet slutar och allt känns, ja..ett löjligt fnitter och ett leende som säger att "jag bryr mig inte"

och det gör jag inte. det går i vågor, en sekund kan jag känna oro men sen bryr jag mig inte, vi åker till London, arbetslösa och hemlösa.
jag bryr mig inte. för det löser sig för jag vet att jag kommer må så jävla mycket bättre där än vad jag gör här. vad gör jag för betydelsefullt här i lilla stockholm? då kan jag lika gärna något lika obetydelselöst fast någon annanstans.

Och London låter ju nice.

Jag är inte världens smartaste, men jag bryr mig inte.


Allt är bra nu. jag vågade inte säga upp mig idag..för det är tydligen en trend på jobbet att säga upp sig nu..så jag väntar lite.

Imorgon, 080808.visste inte vad det var förens någon dag sen. Men visst ska vi dit och först är det föra hemma hos Anna som gäller, måste ju självklart fira den lediga helgen med vin!

Och sen när jag fått tillbaka mitt leg(2-3veckor) så MÅSTE vi till Baba, jag vill träffa min man igen och så vill jag dricka Happy öl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0