because we are your friends.


nöjdast i hela stan, från att verkligen inte ha mått bra alls så kan jag fakitskt för första gången sen vi kom hem från Barca kalla mig lycklig tror jag?
Tragiskt nog är det för att jag ska härfrån igen.  häh
Men som jag skrev förut så vill jag fira absolut ALLT man kan fira. Jag vill dra till med något storslaget och varför inte fira allt och alla på en och samma gång?

SÅ, sen när jag fått mitt leg(som jag också ska fira att jag änltigen fått) så vill jag samla alla mina fina vänner som gör att jag kan gå runt och le en hel dag. Jag vill fira flytten till London med min bäste vän, att mina två andra bästa vänner bjudit med mig tillbaka till Barca igen, att det är sensommar och snart höst och hur mysigt som helst, att jag faktiskt (trodde aldrig att jag skulle skriva det här) har två fina förädrar som faktiskt ställer upp (konstigt), att livet leker och att jag på senaste tiden fått träffa så mycket nya människor som jag aldrig trodde jag skulle få lära känna. 

vill fira att livet är förjävla bra men kommer bli förjävla mycket bättre.

jag tycker iaf att det skulle vara jättekul.

för jag tycker ju om er alla så mycket!





 

Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe okej men det är bra då behöver jag inte shoppa så mkt och slösa pengar:D jag minns att dom hade mkt "marknadskläder" när jag var på mallis iallafall:D



2008-08-14 @ 00:04:22
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0