Barca baby!!!!!


ojojoj.
tog en fika med Linn och Anna efter jobbet,,och jag måste säga att jag blev verkligen överraskad.

VI SKA TILL BARCELONA IGEN! och det är min 20årspresent. ohhh, är det den bästa presenten någonsin eller?
Bättre än bilen jag fick för två år sen..

Vi brukar inte vara höjdare på presenter direkt, ibland skippar vi det och gör något annat istället men på senare har det blivit mer fina grejjer faktiskt.

Oh jag är så glad!

Först åker jag och Kristina till London den 15 oktober...sen runt en månad efter så åker jag tillbaka till Sthlm, firar med släkten, sen nått av datumen åker vi till Barca och sen åker jag tillbaka till London igen!

Hur kan livet ändras så snabbt.från att vara på botten till att vara...på...toppen! haha klysshiigt det lät.

har budgeterat lite och ekonomin är inget jag behöve oroa mig för iaf. det känns nice.

Malin o Dea, är ni kvar i barca i november??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0