Are you hoping for a miracle?

kom på att jag måste köpa lite nya grejer imorgon.

ett par converse, mina håller på att gå sönder lite..så trasiga men så fina.
jeans, ett par svarta (cheap monday?) och ett par i en mörk fin tvätt.

Och framförallt, en väska. Jag får sluta tappa/bli bestulen på väskor så här, det funkar inte. Två favoritväskor är nu borta.

få se, åh köpte en glanssprej som jag hade när jag var femton ungefär. den luktar som alla känslorna man hade när man var i den åldern. den luktar som för fem år sen.

den luktar typ gran? ha.
 



min film är klar om 34 min.

jag och Kristina har förberedit oss väl för svälten i London idag. så vi har..ätit.

det var snålt i Barca vissa dagar, men i London kommer det bli mycket mindre pengar att kunna spendera på mat. Så jag har budgeterat och har helt enkelt inte några pengar kvar till mat..överhuvudtaget. Öl, skor och kläder fick delad förstaplats.
Sen har jag inga andra prioriteringar och sen är pengarna liksom slut.


men jag säger som jag sagt förr, jag har klarat det förut och jag klarar det nog galant igen.



Kommentarer
Postat av: Tess

Cheap monday har många billiga svarta jeans, tror de hade rea nyss? kanske har fel?



Var med och tävla om smycken på min blogg!



http://egowar.blogg.se/2008/august/tavling-vinn-smycken.html#comment

2008-08-15 @ 21:37:23
URL: http://egowar.blogg.se/
Postat av: Lina

TÄVLING PÅ MIN BLOGG!

gustafssonlina.blogg.se skulle bli glad om du ville vara med ;D

Fin blogg,

Ha en bra kväll! :)

2008-08-15 @ 21:37:32
URL: http://gustafssonlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0