Am I wry?


den här fredagen blev inte riktigt som jag planerat den, helst skulle jag velat följa med flickorna ut ock kört en riktigt uppstyrd utgång, bara kört gärnet, druckit massa god öl och dansat runt på F12 och varit lyckligast. 
men icke.

men kvällen blir inte så dum iaf visade det sig tillslut, jag och Kristina ska ta med oss en vinare hem till Linda, dricka oss snorigt fulla, kedjeröka och spela singstar. och snacka skit, det är vi fan bäst på. det låter oftatst som en liten hönsgård när vi går i gång.

så nu måste jag powernapa..hinner nog med en tjugo minuter sen ska jag dricka vin o sminka mig.

dansa och drick en massa öl för mig ikväll, lova? önskar att jag kunde följa med. :(

 

vi ses i dimman?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0